İLETİŞİM MERKEZİ

 Belediyemizin AKOS(Akıllı Kent Bilgi Sistemi) uygulamasına geçmesiyle birlikte, artık sizleri 7 gün 24 saat dinleyebileceğiz. Muhatap aramadan, strese girmeden tüm dilek ve şikayetlerinizi 444 09 06 telefon numaramızı tuşlayarak bizlere iletebilirsiniz. İletişim Merkezi uygulaması, AKOS (Akıllı Kent Bilgi Sistemi) ile entegre çalışabilen, gelişmiş bir “Contact Center” uygulamasıdır.


Bu sistem, siz vatandaşlarımızın 7 gün 24 saat belediyemizle temasta olmanıza imkan tanımaktadır. İnternet ve telefonun yanı sıra; faks SMS, e-mail gibi iletişim yöntemlerini de kullanarak, her platformda bizlerle iletişim kurabileceksiniz. Çağrı merkezimizdeki uzman personelimize ileteceğiniz istek ve şikayetleriniz sonuçlandırıldığında, otomatik olarak bilgilendirileceksiniz. Ayrıca istek, dilek ve şikayetlerinizin durumunu web üzerinden de takip edebileceksiniz.

İletişim Merkezinde ayrıca; Belediye hizmetleri ile ilgili bilgi verme, adres, kişi bilgileri düzeltme, anket, geri bildirim için yüz yüze görüşme, belirli konulu tele konferans, Telsiz Komuta Santral, İletişim Merkezi Zabıta , Temizlik İşleri vs. gibi birimlerin kullandığı telsiz görüşmelerini takip eder, gerektiğinde saha ile belediye arasındaki iletişimi sağlar.  Tüm çağrılar iletişim merkezi üzerinden yapılır. Belediye birimlerini arayan vatandaşı ilgili kişiye bağlayarak santral görevini yürütür.

İLETİŞİM MERKEZİ

HABERE BENZER DİĞER İÇERİKLER HABERE BENZER DİĞER İÇERİKLER