Haberler

Haberler

Tuzla Belediyesi Sosyal Medyada İlkleri Uyguluyor

z02.03.2015

Tuzla Belediyesi, sosyal medyada hedef kitleye doğru bilginin en hızlı şekilde ulaştırılması amacıyla her müdürlük çatısı altında sosyal medya birimi oluşturdu.

Tuzla Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, günümüzün en hızlı ve kolay iletişim kanalı olan sosyal medya kullanımında bir ilki daha gerçekleştirdi. Sosyal medyanın geleneksel medyadan üstün yönlerini değerlendiren Tuzla Belediyesi, kurumsal hesaplarında iletişimin daha güçlü, etkin ve hedef kitleye en doğru şekilde ulaşması adına yapıyı daha verimli kılacak adımlar attı. Bu kapsamda Tuzla Belediyesi’nin 24 müdürlüğünde birer sorumlu belirlenerek sosyal medya birimi oluşturuldu. Sorumlular, müdürlüğünün haber, bilgi ve etkinliklerini anlık olarak Tuzla Belediyesi’nin sosyal medya havuzuna aktaracak ve bilgi yine kurumsal hesaplardan paylaşılacak.
 
Tuzla Belediyesi Sosyal Medyayı Etkin Kullanıyor
Tuzla Belediyesi Başkan Yardımcısı Av. Mehmet Çelikel, Tuzla Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Pınar Bulut, belediyenin sosyal medya sorumluları ile değerlendirme toplantısı düzenledi. Toplantıya Tuzla Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü Olcay Yücel ile müdürlüklerin ilgili personeli katıldı. Müdürlüklerin hizmet ve faaliyetlerinin halka ulaştırılmasında sosyal medya kanalının kullanımını kapsayan toplantıda dikkat edilmesi gereken konular hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Tuzla Belediyesi Başkan Yardımcısı Av. Mehmet Çelikel ve Tuzla Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü Olcay Yücel, sosyal medyanın günümüzdeki önemini hukuki ve teknolojik alanda masaya yatırdı.
Tuzla Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Pınar Bulut da, sosyal medyanın iletişimdeki rolü üzerine sunum yaptı. İstatistiki bilgilerle sosyal medyanın iletişimdeki kapsamını ortaya koyan Bulut, “Türkiye’de günlük gazete okuyan kişi sayısı en fazla 4 milyon iken facebook kullanıcısı 30 milyondur! Haberleri internet üzerinden takip edenler ise internet kullanıcılarının yüzde 72’sidir” dedi.
Sosyal medyanın erişimi ucuz, paylaşımı hızlı, ölçülebilir, kullanımı kolay ve eğlenceli bir iletişim kanalı olması nedeniyle daha çok ilgi gördüğünü belirten Bulut, “Tuzla Belediyesi’nin hizmetlerini Tuzla halkına en doğru şekilde ulaştırmaya devam edeceğiz” dedi.