Haberler

Haberler

“Beyaz Masa” Hizmet Ağımız Genişliyor

z25.12.2019

 

“Beyaz Masa” Hizmet Ağımız Genişliyor
Şifa Kültür Merkezi’nde hizmet vermeye başlayan “Beyaz Masa ve Vezne” ile Tuzla Belediyesi hizmet ağı genişliyor.
Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı’nın “ortak akıl” ile yönetilen şehir vizyonuyla geliştirilen proje ve hizmetlere yenileri eklenmeye devam ediliyor. Bu projeler arasında halkımızın ilgi gösterdiği Beyaz Masa uygulaması yeni noktaları ile yaygınlaşıyor. İstek, öneri, şikâyet ve taleplerinin alınması ile takiplerini kolaylaştırarak tüm başvuruların hızlı çözüme ulaşmasını mümkün kılan Beyaz Masa uygulaması, Şifa Kültür Merkezi’nde de hizmet vermeye başladı.
Ortak akılla yönetilen Tuzla fikri ile oluşturulan Beyaz Masa hizmetlerine; Web-Beyaz Masa uygulaması, 444 09 06 çağrı merkezi veya 0530 919 09 06 numaralı Whatsapp ihbar hattı üzerinden ulaşılabiliyor.
Ayrıca Mobil Beyaz Masa ile tüm mahallelerde farklı günlerde hizmet veren Tuzla Belediyesi, merkez binada ve Orhanlı Ek Hizmet Binası’nda da çalışmaya devam ediyor. 
Güler yüzlü hizmet ilkesiyle vatandaşlara bire bir destek veren beyaz masa projesiyle mahalli sorunlara merkezi çözümler üreten Tuzla Belediyesi, tüm çalışmalarında insan merkezli projelere öncelik vermeye devamŞifa Kültür Merkezi’nde hizmet vermeye başlayan “Beyaz Masa ve Vezne” ile Tuzla Belediyesi hizmet ağı genişliyor.Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı’nın “ortak akıl” ile yönetilen şehir vizyonuyla geliştirilen proje ve hizmetlere yenileri eklenmeye devam ediliyor. Bu projeler arasında halkımızın ilgi gösterdiği Beyaz Masa uygulaması yeni noktaları ile yaygınlaşıyor. İstek, öneri, şikâyet ve taleplerinin alınması ile takiplerini kolaylaştırarak tüm başvuruların hızlı çözüme ulaşmasını mümkün kılan Beyaz Masa uygulaması, Şifa Kültür Merkezi’nde de hizmet vermeye başladı.Ortak akılla yönetilen Tuzla fikri ile oluşturulan Beyaz Masa hizmetlerine; Web-Beyaz Masa uygulaması, 444 09 06 çağrı merkezi veya 0530 919 09 06 numaralı Whatsapp ihbar hattı üzerinden ulaşılabiliyor.Ayrıca Mobil Beyaz Masa ile tüm mahallelerde farklı günlerde hizmet veren Tuzla Belediyesi, merkez binada ve Orhanlı Ek Hizmet Binası’nda da çalışmaya devam ediyor. Güler yüzlü hizmet ilkesiyle vatandaşlara bire bir destek veren beyaz masa projesiyle mahalli sorunlara merkezi çözümler üreten Tuzla Belediyesi, tüm çalışmalarında insan merkezli projelere öncelik vermeye devam ediyor

Şifa Kültür Merkezi’nde hizmet vermeye başlayan “Beyaz Masa ve Vezne” ile Tuzla Belediyesi hizmet ağı genişliyor.
Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı’nın “ortak akıl” ile yönetilen şehir vizyonuyla geliştirilen proje ve hizmetlere yenileri eklenmeye devam ediliyor. Bu projeler arasında halkımızın ilgi gösterdiği Beyaz Masa uygulaması yeni noktaları ile yaygınlaşıyor. İstek, öneri, şikâyet ve taleplerinin alınması ile takiplerini kolaylaştırarak tüm başvuruların hızlı çözüme ulaşmasını mümkün kılan Beyaz Masa uygulaması, Şifa Kültür Merkezi’nde de hizmet vermeye başladı.
Ortak akılla yönetilen Tuzla fikri ile oluşturulan Beyaz Masa hizmetlerine; Web-Beyaz Masa uygulaması, 444 09 06 çağrı merkezi veya 0530 919 09 06 numaralı Whatsapp ihbar hattı üzerinden ulaşılabiliyor.
Ayrıca Mobil Beyaz Masa ile tüm mahallelerde farklı günlerde hizmet veren Tuzla Belediyesi, merkez binada ve Orhanlı Ek Hizmet Binası’nda da çalışmaya devam ediyor. 
Güler yüzlü hizmet ilkesiyle vatandaşlara bire bir destek veren beyaz masa projesiyle mahalli sorunlara merkezi çözümler üreten Tuzla Belediyesi, tüm çalışmalarında insan merkezli projelere öncelik vermeye devam ediyor.