Tuzla Belediyesi, Kamu Hizmetleri ve İletişimde “Dijital Dönüşüm”ü Başarıyla Gerçekleştiriyor

4. Call Center Zirvesi’ne panelist olarak katılan Tuzla Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Pınar Bulut, “Tuzla Belediyesi’nin tüm iletişim metotlarında vatandaş memnuniyetini, vatandaşın gönlüne dokunabilmeyi,  vatandaşın bizim için değerli ve özel olduğunu hissettirmeyi hedefliyoruz” dedi.
Tuzla Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Pınar Bulut, 4. Call Center Zirvesi’nde Marmara Belediyeler Birliği’nin “Kamuda Dijital İletişim” konulu paneline konuşmacı olarak katıldı. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Bilal Eren’in moderatörlüğünde düzenlenen panelde Tuzla Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Pınar Bulut, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü Müdür Yardımcısı Yunus Kadakal, Başakşehir Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü Bekir Temel Selçuk ve İletişim Bilimci Yalçın Arı, deneyimlerini, temsil ettikleri kurumların projelerini ve zirvenin temasını oluşturan dijital dönüşümün kurumsal, toplumsal ve sosyal boyutunu izleyicilerle paylaştı.

Vatandaşın Gönlüne Dokunuyoruz
Tuzla Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Pınar Bulut, Tuzla Belediyesi’nin iletişim metotları ve kullanım şekilleri hakkında detaylı bilgi verdi. “Tuzla Belediye Başkanımız Dr. Şadi Yazıcı’nın yeniliklere ve gelişime çok açık olması, teknolojiyi yakından takip etmesi hizmet kalitemizi ve tempomuzu sürekli yüksek tutuyor” diyen Bulut, Tuzla Belediyesi’nin vatandaşla tüm iletişiminin otomasyon sistemine kaydedildiğini, raporlandığını, vatandaşa geri bildirimde bulunulduğunu ve hizmet akışının güncel olarak değerlendirildiğini söyledi. Her iletişim modelinin her insana hitap etmediğini ve vatandaş memnuniyetini esas alan farklı uygulamaları da devreye aldıklarını vurgulayan Bulut, “Sunduğumuz tüm hizmetlerde vatandaş memnuniyetini, vatandaşın gönlüne dokunabilmeyi,  vatandaşın bizim için değerli ve özel olduğunu hissettirmeyi amaçlıyoruz. Teknolojik yeniliklerin kurumumuzda yaygın kullanımı, hizmetlerimizdeki bu hedefimize önemli bir katkı sağlıyor. Çok farklı iletişim kanallarıyla yelpazeyi genişleterek vatandaşa ulaştığımızda, her metot bu yelpazeyi genişletiyor. 3 metotla halkın yüzde 10’una ulaşıyorsak, 6 metotla yüzde 70’e, 10 metotla yüzde 80’e ulaşırız. Hedef, mümkün olduğunca yüzde 100’e nasıl ulaşabileceğimizdir” ifadesini kullandı.

Bugün ve Yarın, Birbirinin Aynısı Olamıyor
Kurumsal iletişimin yeniliğe ve gelişmelere açık olması gerektiğini vurgulayarak bugün ile yarın kıyaslaması yapan Bulut, gelenekselleşen iletişim yöntemlerini de kullandıklarını vurguladı. Tuzla Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Pınar Bulut, konuşmasında şu ifadeleri kullandı: “Bugün ve yarın, hiçbir zaman birbirinin aynısı olamıyor. Biz de kamuda, patronumuz olan vatandaşın yüzde 100’ünü hedefleyerek herkese ulaşabilmek için yenilikleri takip ediyoruz. Eskiden süregelen iletişim kanallarını da kenarda bırakmıyoruz. Hepsini bir arada harmanlayarak iletişimimizi sürdürüyoruz. Hangi yöntemi kullanırsak kullanalım tek yönlü bir iletişim kurmuyor, çift yönlü simetrinin oluşmasını sağlıyoruz. Sorunlarına çözüm bulabilen, kendisine değer verildiğini hisseden mutlu bir toplum için çalışmalarımızı sürdürüyoruz”
Tuzla Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Pınar Bulut, Tuzla Belediyesi’nin dijital uygulamalarla sosyal belediyecilik hizmetleri, eğitim, sağlık, kültür alanındaki projeleri hakkında da katılımcılara slayt eşliğinde bilgi verdi. 

 



Tuzla Belediyesi, Kamu Hizmetleri ve İletişimde “Dijital Dönüşüm”ü Başarıyla Gerçekleştiriyor

HABERE BENZER DİĞER İÇERİKLER HABERE BENZER DİĞER İÇERİKLER